חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מעקב עובדים

הון אנושי הינו המצרך הכי חשוב בכל עסק בישראל, את זה כולם יודעים. מה קורה במצב בו אתם חושדים כי אחר מעובדי החברה פועל כנגד החברה בדרך כלשהי? לשם כך אתם חייבים להזמין משרד חקירות שיבצע בעבורכם בדיקה מקיפה אשר תוכל לאושש או להזים את החשדות שעלו כנגד עובדי החברה. התנהלות מהירה ומקצועית של בעל העסק ומשרד החקירות, תוכל להביא במהירות הבזק לתפיסת העובד ומניעת המשך הפעולות כנגד בית העסק.

 

חוקרים פרטיים מבצעים בדרך כלל במקרים כאלו, משימות מעקב עובדים. משימות אלו מאפשרות להם להתחקות בצורה המושלמת אחרי העובדים. ניתן לעשות זאת בדרכים רבות. בין היתר ניתן לבצע את המעקב באמצעות התקנת מצלמות מעקב, אך לא רק! חשוב להצליב מידע ממקורות שונים ובכך להגיע להחלטה ברורה. בין היתר ניתן לבצע האזנות סמויות, מעקבים פיזיים אחר העובד, מעקבי gps, מעקב ממוחשב ועוד. אין ספק ששימוש באמצעים טכנולוגים וציוד טכנולוגי חדיש, יכול לעזור בביצוע המשימה.

 

אחת השאלות הגדולות בדרך כלל היא: לא עדיף לי כבר לערב משטרה בסיפור? התשובה לכך היא לא חד משמעית, אך ברוב המקרים, עדיף לפנות אל משרד חקירות אשר יוכל לבצע את המשימות בצורה הדיסקרטית והנסתרת ביותר. משטרה אמנם לא תעלה כסף, אבל היא תעורר המון בלאגן וייתכן שתביא נזקים רבים לעסק (במיוחד אם מדובר בטעות). המשטרה במקרים הללו מבצעת חקירה גלויה שיכולה לפגוע בהתנהלות העניינים והמשך העבודה התקין בחברה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר