חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוק חוקרים פרטיים

רבותי!! לא כול מי שמציג עצמו כחוקר פרטי או כאיש חקירות מוסמך הוא באמת כזה. חוקר פרטי הוא מקצוע מכובד הדורש תקופת למידה הכשרה וניסיון ארוכה וכמו כן התאמה לדרישות המקצוע כפי שקבעה אותם מדינת ישראל. מי שלא קיבל רישיון מתאם הוועדה לרישוי חוקרים פרטיים המיועד לחקירות פרטיות אינו יכול לעסוק במקצוע הנ"ל ואסור גם לשכור את שירותיו.

רישיון חקירות פרטיות יינתן רק למתאימים אשר עמדו בתנאים הבאים: איש בוגר מעל גיל 21 אשר סיים 12 שנות לימוד לפחות ויש לו תעודות המעידות על כך. והוא אזרח ישראלי החיי בישראל. לפני קבלת הרישיון יתבקש מבקש התעודה להמציא מסמכים המעידים על כך שהוא בעל ניסיון של לפחות 6 שנים והוא נחנך במשרד על ידי חונך מוסמך או לחילופין שהוא בוגר קורס חוקרים מתאם מדינת ישראל .אם המועד הוא יוצא משרד ממשלתי מתאם מדינת ישראל עליו להגיש בקשה לועדת הרישוי על מנת שישקלו לתת לו פטור מהתמחות וזאת בשל ניסיונו והכשרתו החלופית במשרד ממשלתי. על כול מועמד ומועמד לפתיחת משרד חקירות פרטיות לעמוד בבחינה בנושא דיני ישראל ואתיקה מקצועית לחוקרים פרטיים.

לאחר שקלול הפרטים הראשוניים תדון הועדה האם לדעת הועדה אין מניעה מטעמים  של טובת הציבור בשל עברו של המועמד תכונותיו או אופי התנהגותו להעניק לו רישיון. לאחר שהמועמד עבר את השלבים הנ"ל הוא יכול להמשיך בהליך הרישוי וההסמכה. קיימים שני מסלולים להענקת רישיון חוקר פרטי או פתיחת משרד חוקרים פרטיים.

מסלול א מיועד לחוקרים מקצועיים בעלי ותק וניסיון, בדרך כלל יוצאי צבא, משטרה שב"כ או משרדי חקירות ותיקים וגדולים אשר מבקשים לקבל פטור מהתמחות .החוקרים צריכים להוכיח ניסיון מעשי של 3 שנים לפחות . על מבקש הבקשה להוכיח כי עבד במקום שהוא טוען שהוא עבד בו ולהציג המלצות וחוות דעת מקצועיות ממפקדיו.

מסלול ב מיועד לחוקרים ללא עבר בתחום אשר רוצים להיות חוקרים ומבקשים להתמחות ולהפוך לאנשי חקירות מוסמכים .כול אותם מועדים צריכים לעבור את ההתמחות אצל חוקר ותיק ומוסמך מתאם הועד ומאמן ולהתמחות למשך 3 שנים לפחות.

גולשים יקרים ראו הוזהרתם חוקר פרטי הינו מקצוע הדורש הסמכה ידע והכשרה מקצועית מורכבת מאוד, מי שלא עבר את אותה הכשרה לא יכול לספק שירותים בתחום. הקפידו לוודא כי החוקר שלכם הוא האיש הנכון המתאים והמוסמך למשימה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר