חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות בחול

חקירות בחו"ל- למה ומדוע?
בעוד שבשנות ה-70 וה-80 לא היה נהוג לטוס לחו"ל מישראל, והיה מדובר בפינוק שבו זכתה רק ה"אליטה", התפתחה רק בסביבות שנות ה-90 תרבות עשירה של טיסות מחוץ למדינה, אם למטרות הנאה ואם בתחום העסקים. הדבר גרר גם, כמובן, מנהגים שהחברה הישראלית לא נתקלה בהם בעבר- לדוג´ יצירת קשרים עסקיים ואישיים בארצות זרות ואף "העלמויות" מהמדינה, על רקע פרטי, פוליטי ועסקי. על רקע זה התפתח בשנים האחרונות תחום החקירות בחו"ל.

למי מיועדות חקירות בחו"ל?
חקירות בחו"ל מיועדות בעיקר במטרה להשיג מידע בתחומים עסקיים- כלכליים, משפחתיים (למשל איתור נעלמים), זוגיים (למשל חשד לבגידה), ועוד. מומלץ לבחור למטרת חקירה בחו"ל את המיומנים והמקצוענים בתחום, במטרה להגיע לתוצאות מהירות, מדויקות ובמחיר משתלם, שכן מדובר בחקירה בארץ זרה, אשר חוקיה ותנאיה אינם מוכרים לרבים. "התפשרות" על אדם שאינו מומחה בתחום עלול להתגלות כבזבוז כספים ותו לא.

איך מתנהלת חקירה בחו"ל?
חקירה בחו"ל מתנהלת בצורה דומה לאחת שמתנהלת בארץ, אך כאמור נתונה לתחום שיפוט זר ועל כן יש להכיר בצורה טובה את חוקי המקום ואף את הלכי הרוח באיזור החקירה, שכן הדבר יוביל לתוצאות טובות יותר בזמנים קצרים יותר. יש לציין, כי לעיתים כדאי להיעזר בחוקר מקומי, לדוגמא, כאשר יש לתשאל את אנשי המקום, או כאשר מדובר באיזור שאיננו מוכר.

חקירה בחו"ל- תנו למומחים לטפל
חקירה פרטית בחו"ל היא אמנם מסובכת מחקירה בתחומי המדינה, אך מומחה בתחום יעזור לכם להגיע למטרתכם באופן יעיל, תוך ניצול גורמים מקצועיים מקומיים. אנו מבטיחים חקירה מעמיקה ביותר ותוצאות ערכיות, תוך שימוש באמצעים היעילים ביותר ובחוקרים המקצועיים ביותר.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר