חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מעקב סמוי

מעקב סמוי בהגדרתו הפשוטה, הוא ביצוע התחקות חשאית אחר אדם או מידע מסוים, במטרה לאשש או להפריך חשדות מסוימים שהתעוררו לגביו. אחד מסוגי המעקב הסמוי הוא כזה הנערך על ידי חוקר פרטי מומחה, במטרה להשיג מידע אודות אדם או מספר אנשים, לבקשת גורם פרטי.

כיצד מתנהל מעקב סמוי?
קיימות טכניקות שונות לניהול מעקב: המיושנת מביניהן, אך אחת מהיעילות ביותר, היא מעקב פיזי סמוי אחר אדם, תוך תיעוד מעשיו על ידי ציוד לצילום, כאשר באמצעותו מבסס החוקר תיק ראיות המאמתות את הגילויים שהתרחשו במהלך המעקב. טכניקה מודרנית ויעילה גם כן למעקב הינה הצבת מצלמה נסתרת בחדר מסוים דרך הטמנת המצלמה על ציוד למגנטים, על גופו של העוקב או לעיתים אף על גופו של הנעקב עצמו. קיימת טכניקה מודרנית נוספת למעקב, אשר מספקת באמצעות שימוש ברשת לוויינים בטכנולוגית ה-GPS מידע אודות מיקומו של האדם הנעקב בזמן אמת או בדיעבד. עם זאת, ניתן לומר כי הטכניקה היעילה והפופולארית ביותר למעקב סמוי הינה באמצעות האזנת סתר לשיחות טלפון ומחשב.

מעקב סמוי- תנו למומחים לבצע את עבודתם והבטיחו תוצאות אמינות
ציוד המעקב הסמוי הינו רב ומגוון, כאשר בין השאר ישנו שימוש בציוד "משפר ראייה", ציוד לציתות, צילום סתר ועוד. מומלץ לבחור בחוקר פרטי מומחה למטרות מעקב, בכדי להבטיח תוצאות מהירות, אמינות ומקצועיות ביותר. אנו מבטיחים לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר, תוך שימוש באמצעי מעקב מתקדמים ומתוחכמים ובמחירים משתלמים.

 

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר