חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איתור אדם

לעיתים החיים מובילים אותנו למצבים שאר לא חשבנו שנקלע אליהם, ואנו נאלצים לבחון ולאתר אדם מסויים שעיקבותיו אבדו מסיבה כלשהי, בין אם מדובר באדם קרוב שאנו מעונינים לאתר, ובין אם מדובר באדם שנעלם בעיקבות חובות כספיים או חובות שונים. מקרים אילה מסובכים ועלולים להיות מורכבים מחקירה אל מעבר לים ועל כן את החקירה יש לערוך בצורה מקצועית ומדוייקת. על מנת להימנע מבזבוז משאבים וזמן יקר יותר ממולץ לפנות לחוקר פרטי המתמחה בתחום זה.

איתור של אדם יכול להעשות בצורות שונות ומגוונות וזאת בהתאם לסוג החקירה ואופיו של האדם אותו אנו מחפשים. חקירה משטרתית לאיתור אדם קרוב, בן משפחה אובד, חבר ותיק או סתם אדם שיכול לתרום לנו בחקירת תחום אחר, תעשה בצורה מקיפה על ידי תשאול מקיף של כל הידע שידוע לנו אודותיו. לעומת זאת, חקירת איתור אדם שחייב כספים או שביצע פשע כלשהו, תעשה בצורה יותר מהירה, דרוכה ודקדקנית וזאת על מנת לא לאבד זמן חשוב ולמנוע מהחשוד להתרחק.

משרד חקירות מקצועי ומתמחה בתחום איתור אנשים עובד בשיתוף עם המשטרה ויכול להעזר ברשומות המשטרה ובשאר המידע הצבור במאגרי המידע שלה, דבר אשר יביא למיקסום והתיעלות של החקירה ואף יביא לתוצאות מהירות הרבה יותר. במקרים קיצונים ודחופים חוקרים פרטיים רבים אף פונים לחברות סלולריות במטרה לקבל מידע על מיקומו של אדם.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר