חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מה זה מודיעין עסקי

מודיעין עסקי הוא כלי חשוב שבעזרתו ניתן לאסוף ולנתח מידע אודות תאגיד מסוים, לרוב מתחרה, כבסיס לקבלת החלטות עסקיות. השימוש במודיעין עסקי מאפשר את הכרת יתרונותיו של העסק המתחרה, ושימושם באופן המקנה עליונות עליו. המודיעין העסקי כולל איסוף מידע אודות מוצרי החברות המתחרות, תהליכי העבודה שלהן ודפוסי הפעולה המאפיינים אותן, בשיטות הדומות במאפייניהן לאלה המשמשות את המודיעין הצבאי. לימודי מודיעין עסקי מועברים כהכשרה נפרדת מלימודי חוקרים פרטיים.

אילו שיטות משמשות לשם השגת מודיעין עסקי?
השיטות הלגיטימיות לאיסוף מידע עסקי אודות חברות שונות כוללות מעקב אחר הפרסומים שלהן ואודתיהן, ניתוח פעילותן העסקית, קהל היעד שלהן ואף מחקר של מוצרי החברות עצמם. שיטות אלה מאפשרות את הכרתו של היריב ומאפשרות את הכוונת הפעילות העסקית הרצוי בהתחשב בפרטים אלו. עם זאת, רוב המידע הנאסף בשיטות אלה הינו "מידע שבדיעבד"- המקשה על יצירת יתרון תחרותי, ועל כן עסקים מסויימים פועלים גם בדרכים שאינן לגיטימיות לצורך איסוף מידע כגון ריגול תעשייתי הנחשב כעבירה פלילית.

כיצד ניתן להפיק את המיטב באמצעות מודיעין עסקי לגיטימי?
הפקת תוצאות אידיאליות משימוש במודיעין עסקי בנאסף בדרכים לגיטימיות מתחלק לשני תחומים- האחד, איסוף המידע באופן מקצועי ונרחב המקיף את כלל המידע הרלוונטי, והשני- שימוש נכון במידע זה לצורך הקניית יתרון עסקי, באמצעות מתודולוגיות שונות. לשם השגת שתי מטרות אלה יש להיעזר בחוקר פרטי מומחה, המיומן בהשגת מידע איכותי בדרכים לגיטימיות, מקצועיות, מהירות ובאופן שיסייע ללקוח לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן המתאים. העסקת חוקרים פרטיים בעלי נסיון בתחום המודיעין העסקי תבטיח השגת יתרון משמעותי למול חברות ותאגידים מתחרים.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר